VALS – podział konsumentów ze względu na styl życia

VALS – podział konsumentów ze względu na styl życia

Jakimi konsumentami jesteśmy? W jaki sposób moglibyśmy sklasyfikować siebie samych według stylu życia? Zapraszamy do zapoznania się z podziałem konsumentów według VALS (Values, Attitudes and Lifestyles). Dowiemy się, do jakiej grupy należymy, a może znjdziemy się na pograniczu dwóch kategorii.

Belongers –> Zadowoleni
Achievers –> Ludzie sukcesu
Emulators –> Naśladowcy
I-am-me –> Jestem inny
Experiential  –> Empirycy
Societally conscious –> Świadomi społecznie
Survivors –> Pozostający przy życiu
Sustainers –> Ledwie żyjący (Ludzie żyjący na granicy ubóstwa)
Integrated –> Zintegrowani

Tłumaczenie na podstawie P.H. Collin, A. Ivanovic i J. Słupski, Słownik marketignu, Warszawa 2000: Wydawnictwo Wilga.

Zainteresowanych odsyłamy do szczegółowych informacji na temat VALS.

Język angielski

Zapisz się!
Quiz.biz
Facebook
Google+
Youtube
LinkedIn

Ta strona korzysta z plików cookie. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z polityką prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close