Rozmowy telefoniczne w biznesie

Rozmowy telefoniczne w biznesie

Współpraca z klientem zagranicznym wymaga od nas nie tylko sprawnego pisania maili, raportów czy notatek służbowych, ale również przeprowadzania rozmów telefonicznych. Należy pamiętać o różnicach pomiędzy kontekstem formalnym i nieformalnym, który warunkuje użycie odpowiedniego słownictwa dostosowanego do sytuacji komunikacyjnej, Zachęcamy do obejrzenia filmu video Using the Telephone in Business. Dowiemy się, jakich zwrotów powinniśmy używać przed telefon i jak je prawidłowo zastosować. Dodatkowo w czasie oglądania mamy możliwość wykonywania ćwiczeń, które pomogą nam utrwalić sformułowania typowe dla rozmów telefonicznych. Dzięki bardzo prostemu językowi nie będziemy mieli problemów ze zrozumieniem filmu i skupimy się na interesujących nas zwrotach.

Język angielski

Zapisz się!
Chat Specialize your English
Napisz do nas!
Quiz.biz
Facebook
Google+
Youtube
LinkedIn