Piszemy maile w pracy – struktura prawidłowego maila

Piszemy maile w pracy – struktura prawidłowego maila

Wiadomości mailowe stanowią jedną z najbardziej powszechnych form komunikacji w biznesie. Na pewno zdarza nam się pisać ich nawet kilkanaście w ciągu dnia. Preferujemy taki sposób kontaktu z klientem zagranicznym, ponieważ jest po prostu mniej stresujący niż np. rozmowa telefoniczna. Mamy więcej czasu na skonstruowanie wiadomości i szansę na sprawdzenie słów, które akurat wyleciały nam z głowy. Film video Using Email in Business to mini-przewodnik pokazujący krok po kroku, jak w pracy poradzić sobie z napisaniem przykładowego maila. Cześć wprowadzająca przedstawia strukturę maila i zwroty typowe dla tej formy komunikacji. Część ćwiczeniowa pozwoli nam sprawdzić naszą wiedzę i utrwalić słownictwo.

Język angielski

Zapisz się!
Quiz.biz
Facebook
Google+
Youtube
LinkedIn

Ta strona korzysta z plików cookie. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z polityką prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close