Piszemy maile w pracy – struktura prawidłowego maila

Piszemy maile w pracy – struktura prawidłowego maila

Wiadomości mailowe stanowią jedną z najbardziej powszechnych form komunikacji w biznesie. Na pewno zdarza nam się pisać ich nawet kilkanaście w ciągu dnia. Preferujemy taki sposób kontaktu z klientem zagranicznym, ponieważ jest po prostu mniej stresujący niż np. rozmowa telefoniczna. Mamy więcej czasu na skonstruowanie wiadomości i szansę na sprawdzenie słów, które akurat wyleciały nam z głowy. Film video Using Email in Business to mini-przewodnik pokazujący krok po kroku, jak w pracy poradzić sobie z napisaniem przykładowego maila. Cześć wprowadzająca przedstawia strukturę maila i zwroty typowe dla tej formy komunikacji. Część ćwiczeniowa pozwoli nam sprawdzić naszą wiedzę i utrwalić słownictwo.

Język angielski

Zapisz się!
Chat Specialize your English
Napisz do nas!
Quiz.biz
Facebook
Google+
Youtube
LinkedIn