Skip to content
VALS – podział konsumentów ze względu na styl życia
Menu
0
Your cart is empty. Go to Shop
Strona główna » Blog » VALS – podział konsumentów ze względu na styl życia

VALS – podział konsumentów ze względu na styl życia

Jakimi konsumentami jesteśmy? W jaki sposób moglibyśmy sklasyfikować siebie samych według stylu życia? Zapraszamy do zapoznania się z podziałem konsumentów według VALS (Values, Attitudes and Lifestyles). Dowiemy się, do jakiej grupy należymy, a może znjdziemy się na pograniczu dwóch kategorii.

Belongers –> Zadowoleni
Achievers –> Ludzie sukcesu
Emulators –> Naśladowcy
I-am-me –> Jestem inny
Experiential  –> Empirycy
Societally conscious –> Świadomi społecznie
Survivors –> Pozostający przy życiu
Sustainers –> Ledwie żyjący (Ludzie żyjący na granicy ubóstwa)
Integrated –> Zintegrowani

Tłumaczenie na podstawie P.H. Collin, A. Ivanovic i J. Słupski, Słownik marketignu, Warszawa 2000: Wydawnictwo Wilga.

Zainteresowanych odsyłamy do szczegółowych informacji na temat VALS.