Skip to content
Menu
0
Twój koszyk jest pusty.

Mistrz komunikacji biznesowej w języku angielskim? Wszystko możliwe!

Zachęcamy do zapoznania się z poradnikiem 15 Ways to Improve Oral Communication in Business English (A. D. Miles), który zawiera praktyczne wskazówki dotyczące poprawnego komunikowania się w języku angielskim. Znajomość języka obcego nie sprowadza się jedynie do poprawnego używania struktur gramatycznych czy terminologii. W interakcji z rozmówcą ważna jest również „świadomość językowa”, która decyduje o naszej swobodzie w trakcie rozmowy, pozwala aktywnie w niej uczestniczyć i minimalizuje stres, który dla większości z nas jest największą barierą.

W poradniku zwróćmy m.in. uwagę na to,:
– jakich zwrotów używać przy rozpoczynaniu lub wtrącaniu się do rozmowy, np.  Let me tell you that …, It appears that …, As a matter of fact …, etc.

– jak sygnalizować zmianę tematu, np. To bring up another subject …, It has just crossed my mind to …, Before I forget …, On quite another matter …, etc.

– jak przerywać wypowiedzi w sposób bardziej lub mniej grzeczny, czyli kiedy dokonać wyboru pomiędzy May I have a word? i Won’t you let me give an opinion?.

– jak zbudować wypowiedź zgodnie z angielskim szykiem zdania.

– czym są tzw. time fillers lub po prostu fillers?.

– dlaczego warto mieć zawsze w głowie kilka tzw. functional expressions (functional language).