Mistrz komunikacji biznesowej w języku angielskim? Wszystko możliwe!

Mistrz komunikacji biznesowej w języku angielskim? Wszystko możliwe!

Zachęcamy do zapoznania się z poradnikiem 15 Ways to Improve Oral Communication in Business English (A. D. Miles), który zawiera praktyczne wskazówki dotyczące poprawnego komunikowania się w języku angielskim. Znajomość języka obcego nie sprowadza się jedynie do poprawnego używania struktur gramatycznych czy terminologii. W interakcji z rozmówcą ważna jest również „świadomość językowa”, która decyduje o naszej swobodzie w trakcie rozmowy, pozwala aktywnie w niej uczestniczyć i minimalizuje stres, który dla większości z nas jest największą barierą.

W poradniku zwróćmy m.in. uwagę na to,:
– jakich zwrotów używać przy rozpoczynaniu lub wtrącaniu się do rozmowy, np.  Let me tell you that …, It appears that …, As a matter of fact …, etc.

– jak sygnalizować zmianę tematu, np. To bring up another subject …, It has just crossed my mind to …, Before I forget …, On quite another matter …, etc.

– jak przerywać wypowiedzi w sposób bardziej lub mniej grzeczny, czyli kiedy dokonać wyboru pomiędzy May I have a word? i Won’t you let me give an opinion?.

– jak zbudować wypowiedź zgodnie z angielskim szykiem zdania.

– czym są tzw. time fillers lub po prostu fillers?.

– dlaczego warto mieć zawsze w głowie kilka tzw. functional expressions (functional language).

Język angielski

Zapisz się!
Quiz.biz
Facebook
Google+
Youtube
LinkedIn

Ta strona korzysta z plików cookie. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z polityką prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close